Home
New Info
Historie
Technika
Příprava
Média
Partneři
Kontakt



   Copyright © 2008
   David Bryknar
   all rights reserved
|   New & Info    |

Skvělá informace je na světě.
Ředitel kartografie GARMIN pan Ing. Jiří Černý přislíbil pomoc při hledání vhodného místa
s ideální plochou pro pokračování PROJEKTU 333. Díky jejich mapové databázi pro GPS,
by nalezení místa mělo zabrat mnoho času. Osobně si myslím, že do února 2010 se může hledat
místo a vybírat ideální řešení všech nutností souvisejících s rekordem.

Pro představu o nárocích na parametry plochy lze uvést následující.
Místo pro zázemí je potřeba plocha 30x50 metrů.
Dráha pro rekord musí být minimálně 20 metrů široká a 2600 metrů dlouhá.
Povrch beton, kdy dilatační spáry nesmí být širší více jak 45 milimetrů a nerovnosti větší 8 milimetrů.

Ústupek z těchto požadavků je možný podle konkrétní plochy.
Například bývalé vojenské letiště u Plzně je krátké, ale prostor pro dojezd je do mírného kopce.
Tím se zkracuje nárok na délku. Nerovnosti mohou být i větší jsou-li sestupné ve směru jízdy
a prostoru 400 metrů před či za místem dosažení maximální rychlosti.

Kdo z Vás by věděl o takovém místě v okruhu 600 km od Ostravy.
Můžete napsat kde se tato lokalita nachází, aby se zařadila do výběru možností.




Zatím jsou v návrhu letiště:
Pardubice    N50 00 545 E15 44 280     226 metrů nad mořem   2500 metrů délka dráhy
Hoškovice   N50 32,200 E14 59,600     245 metrů nad mořem   2500 metrů délka dráhy
Kbely          N50 07,300 E14 32,600     285 metrů nad mořem   2000 metrů délka dráhy
Salzburg     N47 47,700 E 13 01,333    450 metrů nad mořem   2700 metrů délka dráhy